December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

Latest topics
» Twilight - Chapitre 5 : Revelation 2e Partie DVDRIPiP
Thu Feb 20, 2014 4:06 pm by taimagab

» Juego De Style Bmx Para Xp
Tue Feb 18, 2014 4:35 pm by taimagab

» Hold Your Breath (2012) WEBRip XviD-ViP3R
Sat Feb 15, 2014 4:43 pm by taimagab

» Prosedur pendaftaran peniaga baru
Thu Jul 14, 2011 10:19 am by arnida

» Toys Fisher Price dan Beg Sekolah Disney
Wed Sep 29, 2010 1:17 pm by linaalia

» Yakin Jaya Enterprise: Promosi Bulan Mei 2010 BERMULA !!
Fri Apr 09, 2010 3:20 am by YakinJaya

» Tudung ala ariani...cun2..tip top..latest design..ekslusif..
Sat Feb 20, 2010 3:55 pm by rehan_79

» Dunia Herba....
Thu Aug 20, 2009 3:59 pm by juliaakmal

» selamat berkenalan
Thu Aug 20, 2009 3:40 pm by juliaakmal

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

View previous topic View next topic Go down

Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 11:24 am



Anda semua boleh dptkan produk kesihatan dan kecantikkan mcm lagi dgn saya. Tak perlu susah2 ke kedai..Di sini mcm2 ada....

Membeli belah melalui internet telah menjadi pilihan ramai pengguna sekarang.. tak perlu keluar untuk mencari berbagai produk kecantikan atau apa saja... Urusniaga hanya di hujung jari anda... Princess sentiasa membantu anda. Jgn malu untuk bertanya....

Dapatkan pelbagai produk Dcl dan JDM5 dan lain lain dgn princess...Layanan terbaik akan di berikan. Jauh dimata dekat dijari..

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk-produk di deprincessbeauty, berikut adalah cara pembelian yang harus diikuti :-




BELIAN MELALUI POS

1. Masukan duit ke dalam Akaun :




AZDIANA BTE MOHD ADNAN (Maybank 164409568800)





AZDIANA BTE MOHD ADNAN (CIMB 14430017243525)


2. Email bukti pembayaran ke dyhanns76@yahoo.com

3.E-mail / sms Nama, Alamat, No. Handphone dan pesanan anda anda ke :-
dyhanns76@yahoo.com (012 3733415)

3. Saya akan check dalam akaun. Saya akan postkan pesanan anda setelah bayaran diterima. Penghantaran menggunakan perkhidmatan Poslaju.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi :-

012-3733 415
ym : princessdeanna_abma
www.freewebs.com/deprincessbeauty


Last edited by princess on Thu Sep 11, 2008 12:49 pm; edited 1 time in total

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 12:21 pm

Berkenalan dgn produk....JDM



Trial pack :
5 sachet RM50.00
10 sachet RM100.00
Sekotak RM200.00
3 kotak : RM450 + keahlian

Kos Penghantaran :-
PERCUMA


Nak murah?
Bleh.. beli 3 kotak terus.. RM450.00.. terus jadi ahli percuma..

Stok boleh dapat dari saya.

JUS DIET MATE 5 (JDM5) diformulasikan oleh Dr. Che Rozmey Che Din, Pakar Perunding Perbidanan dan Sakit Puan, MD(USM), M.MED(O&G)(USM) dan juga selaku Ketua Pegawai Eksekutif Jitra Medical Centre, Jitra Kedah.

Kebaikan Jus Diet Mate 5

· Mudah
· Berkesan
· Semulajadi
· Selamat
· Tanpa rasa lapar
· Tanpa rasa sakit
· Tanpa bersenam
· Bertenaga dengan minda yang cergas
· Menyihatkan jantung
· Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi
· Membantu kesuburan wanita
· Bagus untuk saraf dan sendi
· Melancarkan usus
· Merawat masalah kemurungan, susah tidur
· Merawat migrane dan gastrik
· Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol

TANPA LAPAR, TANPA RASA LETIH dengan MINDA YANG AKTIF DAN SELAMAT

Setelah anda mengamal antara 7 hingga 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan bahagia dengan program diet sJus Diet Mate 5. Jika anda sudah memiliki berat yang DIIDAMKAN, anda hanya perlu mengambil Jus Diet Mate 5 sekali seminggu atau lebih jarang. Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet Jus Diet Mate 5, JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%.


Last edited by princess on Tue Jun 09, 2009 2:48 pm; edited 1 time in total

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 12:28 pm

Testimoni pengguna JDM5

Mazliwati Md Shah (31 tahun)


Selepas JDM


Sebelum JDM

Dahulu ukur lilit pinggangnya 75 inci, sekarang sudah slim banyak, sudah tinggal 46 inci sahaja. Begitu juga dengan beratnya dari 208kg sekarang tinggal 108kg dan Bai dalam proses hendak menguruskan badannya lagi.

Waktu gemuk dahulu, bukan saja Bai susah nak jalan, dunianya hanya di atas sofa saja. Makan dan minumnya juga di situ. Nak basuh punggung sendiripun, maknya Nor Chik Talib, 58 yang lakukan. "Macam basuh punggung anak gajah..." kata Cik Nor lagi. Tapi disebabkan anak, Cik Nor lakukan dengan sesungguh hatinya. Hari ini, Cik Nor cukup bersyukur kerana semua penderitaan yang anaknya tanggung sudah berakhir.

Dahulu masa kecil, Bai cukup comel. Kulitnya putih melepak. Bila meningkat dewasa badannya masih "maintain". Mungkin sudah tersurat, Bai akhirnya menghadapi Abdominal Cellulitis atau selulit pada perut dan Habbit Obesity atau kegemukan habit sejak 2004. Peliknya kata Bai berat badannya akan bertambah naik kalau dia tak makan. Hendak kata, dia makan terlalu banyak sangat mustahil tetapi dah suratan begini, Bai terpaksa terima. Dek kerana perutnya terlalu besar, timbul urat-urat sebesar jari kelingking di atas perutnya. Siapa yang tengok, pasti sedih. Jelas Bai lagi, kulit kakinya menjadi kehitaman dan kelihatan hodoh, seakan-akan kaki gajah. Tetapi sekarang, bila Bai dah cantik, struktur kulitnya juga dah berubah, lebih mulus.

Jelas Bai, ketika mula-mula mendapat rawatan di salah sebuah hospital di Sg Buloh, dari 208kg beratnya turun kepada 178kg sahaja. Bai menjalani pembedahan di HUKM iaitu laparoscopic gastric bypass bagi mengikat perutnya (usus makannya dipendekkan), berat Bai turun 158kg, turun sebanyak 20kg sahaja. Kata Bai, dia tidak pernah sedut lemak malah belum pun melakukannya lagi.

Apa rahsia Bai Kurus?Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital.

Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja. Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5. Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, hubungi dyhanns76@yahoo.com beli dan amalkan jus ini seperti dirinya. Ini kerana baru 3 bulan makan, berat Bai dah turun 50kg.

Memang menakjubkan....

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 12:29 pm

SOALAN LAZIM

1. Adakah perut akan memulas-mulas jika mengambil JUS DIET MATE 5 ini?
Tidak, anda tidak akan merasa sakit perut memulas. Apa yang anda rasa adalah macam biasa sahaja dan selesa.

2. Bagaimana lemak di buang?
Lemak-lemak dalam badan kita akan dibuang dalam bentuk tenaga. Setiap orang memerlukan jumlah tenaga yang berlainan mengikut berat badan, jantina dan umur masing-masing. Contohnya seorang wanita dewasa, berat badan 80kg, aktiviti harian dalam kategori sederhana aktif, tenaga yang diperlukan olehnya dalam sehari ialah 2400kcal. Pengguna Jus Diet Mate 5 ditekankan untuk mengambil makanan dengan jumlah tenaga sehari 1000kcal sahaja. Jadi, tenaga selebihnya iaitu 1400kcal akan diambil dari lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan. Begitulah bagaimana ianya berfungsi menyingkirkan lemak.

3. Bagaimanakah ianya berfungsi mengenyangkan?
Jus Diet Mate 5 (JDM5) yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untuk menukar gula kepada tenaga dan memecah lemak kepada tenaga. Ia mula aktif merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kencang.

TIPS BERSAMA DR ROZMEY
Soal jawab di bawah di petik dari chatter box website rasmi HPM untuk tatapan semua. Sesetengah ayat diubahsuai untuk memudahkan pemahaman.

Soalan 1:
Saya berat 82kg, tinggi 154 kerja guru, boleh tak bagi menu yang saya boleh amal sebab mengajar ni penat, lepas ngajar rasa lapar selalu, saya sarapan pagi dengan mee sup setiap pagi dan nescafe ais , berapa kalori dah semua tu.

Jawapan :
Had berat maksima puan utk BMI yang normal adalah 56kg. Berat badan yang ideal adalah 52kg. Sekarang BMI puan 35.5. Dr cadangkan Puan ambil 2 kali sehari JDM , untuk menggantikan makan tengah hari dan sebelum tidur. Ambil sarapan dan makan malam separuh daripada biasa. Pastikan puan akan rasa kenyang, bertenaga, dan tak suka makan, seterusnya akan mengalami penurunan berat badan . Dr target Puan akan dapat menurunkan berat sebanyak 10kg sebulan. Selamat mencuba

Soalan 2:
Bolehkah JDM5 di ambil selepas makan nasi?

Jawapan :
Pertama sekali Puan perlu mengurangkan pengambilan kalori. Seterusnya gantikan dengan makanan yang rendah lemak, protein dan karbohidrat dan tinggi serat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.

Pastikan tiada pengambilan kalori 2 jam sebelum dan 3 jam selepas mengambil JDM5 kerana ia akan mengganggu proses pembakaran lemak oleh JDM5.

Soalan 3:
Bolehkah JDM5 di ambil sebelum tidur untuk mereka yang mempunyai masalah untuk mengambil JDM5 pada waktu tengah hari?

Jawapan:
Boleh. JDM5 membantu proses pembakaran lemak walaupon semasa tidur. Yang penting kawal pengambilan kalori dan jenis makanan yang diambil. Namun untuk kesan yang terbaik adalah pengambilan pada waktu tengah hari.

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 12:55 pm

Mior Miracle Soap

[img][/img]

Harga :-
RM 260 (1 bar) - utk 4 bulan kegunaan
RM 130 (1/2 bar) - utk 2 bulan kegunaan
RM 70 (1/4 bar) - utk 1 bulan kegunaan
RM 40 (1/8 bar) - utk 2 minggu

Ukuran :-
1/8 bar : 1cm x 1 cm x 1.5cm
1/4 bar : 2cm x 2 1/2 cm x 3cm
1/2 bar : 3cm x 2 1/2 cm x 4 1/2 cm
1 Bar : 6cm x 4 1/2 cm x 2 1/2 cm

Kos penghantaran :-
Semenanjung : Percuma
Sabah Sarawak : RM5.00

Diluluskan oleh Kementerian

Kesihatan : Lihat Rujukan : Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Product Detail Information for NOT080300205K

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Thu Sep 11, 2008 12:59 pm

MIOR ini sabun yg istimewa dan diperbuat 100% dari bahan semulajadi.. Antara bahan-bahan yg terkandung dalam MIOR ni adalah:-

1) IndinineLuxe™ - Algae yg kaya dengan antioksida,vitamin dan mineral dari Europe utk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit.

2) Heilmoor clay – Terdiri drpd beratus herba,bahan organic, antibiotic yg semulajadi,hormon tumbuhan dan banyak lagik.

Inilah Heilmoor Clay



Apakah IndinineLuxe™?

Formulasi unik yang tercipta dari algae yang kaya dengan anti-oksida, vitamin, mineral dan kebaikan lain yang mampu mengembalikan keremajaan dan kecantikan kulit.

Indinine Luxe yang tercipta melalui proses nanotechnology membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Keupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit berlaku dengan lebih pantas menjadikan kulit sihat, segar dan awet muda.

Apakah Heilmoor Clay?

Lumpur istimewa ini didapati di Austria, wujud lebih dari 3000 tahun dan mengandungi lebih dari 700 jenis herba dan tumbuhan di dalamnya yang sangat bagus untu kesihatan kulit.

Sabun ini berupaya meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Selepas penggunaannya kulit terasa seolah-olah selepas melakukan rawatan spa!

Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit: Berminyak, Sensitif, Kering, Normal, Berjerawat, Bersisik, Berparut, dsbnya malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutama yang mempunyai masalah eczema. Oleh kerana sabun ini bertindak menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah secara semulajadi, menghalus dan mengurangkan parut - kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya….

Kebaikan Menggunakan MIOR

* mengecilkan pori-pori
* mengawal blackheads dan whiteheads
* mengawal keseimbangan pH pada kulit
* mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
* mengurangkan kesan parut pada kulit
* mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
* mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah
* membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis , stretchmarks, kesan selulit dsbnya
* kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
* kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
* meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri
* juga sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
* mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
* bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
melembutkan rambut dan menyihatkannnya

CARA GUNA MIOR YG BETUL

1.Bersihkan tangan sblm guna Mior,gosokkan Mior pada tapak tangan utk keluarkan buih.Ambil buih dan letakkan di kawasan yg bermasalah spt jeragat,parut,kedut dan liang-liang roma yg besar sambil gosok perlahan-lahan(buat bulatan) hingga meresap kedalam kulit kemudian basahkan tangan,gosok pada muka lagi hingga keluar buih dan gosok ke seluruh bahagian muka.Untuk pertama kali guna(memula dapat sabun tu),massage muka sehingga buih menyerap ke dalam kulit tetapi utk seterusnya..hanya gosokkan buih ke seluruh muka sahaja.

2.Kemudian biarkan selama 2.5 minit(jgn melebihi 3 minit,kurang tidak apa.jika sudah lama guna mior,Cuma biarkan 1-2 minit shj)

3.Basuh muka dan biarkan kering sendiri(jgn lap)

4.Sesuai digunakan 2 x sehari (pagi dan malam)

5.Hanya 1-2 minit sahaja setiap cucian(kiraan 1-2 minit bermula selepas berhenti gosok
muka.

6.Mior facial bar boleh mencerahkan kawasan yg gelap seperti celah ketiak,peha dan leher.Pada bahagian badan boleh dibiarkan lebih dari 3 minit sebelum cuci.

7.Boleh juga digunakan sebagai shampoo( x perlu guna shampoo dan conditioner lain lagi).Caranya adalah:- basahkan rambut kemudian keluarkan buih dan gosok seluruh kepala dan rambut.Tidak perlu buih yg banyak seperti shampoo yg lain.Rambut akan lebih lembut,bersinar,hitam,lebat dan Insyaallah tiada kelumumur.

Sila beri perhatian:

Kulit Sensitif - sebaiknya 1-2 minit sudah memadai (tetapi untuk permulaan boleh gunakan selama 3 minit selama 2-3 hari)

Kulit Berjerawat - gunakan selama 3 minit setiap kali cucian (2 x sehari) selama seminggu. Minggu kedua dan seterusnya memadai mengamalkan sabun seperti cucian biasa sahaja. Lakukan ‘maintenance’ 1-2 x dlm seminggu.

Kulit Normal / Kering - sama seperti step kulit berjerawat

Kulit berparut - amalan yang consistent dan betul membantu mengawal kesan parut dengan effective.

Kulit pigmentasi - berkemungkinan akan mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada keaktifan kulit masing-masing) namun. Ini adalah kerana sel mati di pisahkan dari lapisan permukaan kulit. Anda mungkin akan mengalami sedikit kegatalan, kekeringan yang bersifat sementara kerana faktor perubahan sel pada kulit.

Hanya 3 MINIT SAHAJA!!! 2 X SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT BERSIH, BERSERI & SIHAT

IBARAT SELEPAS MEMBUAT RAWATAN FACIAL ~ Alternatif bagi yang tiada masa untuk ke beauty salon!

Apabila menggunakan sabun MIOR, ianya menggantikan fungsi sabun malah lebih dari itu, namun di galakkan supaya jangan terus tinggalkan routine penjagaan anda semata-mata kerana bergantung 100% kepada sabun MIOR ini.

Cuma sabun MIOR boleh mengurangkan jumlah step penjagaan yang ada: Sabun MIOR, moisturiser dan sunblock berbanding dengan Susu Pembersih, Sabun, Toner, Moisturiser, Night Cream dan Sunblock. Lebih ringkas bukan???




[img][/img]

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  princess on Fri Sep 12, 2008 10:23 am

Testimoni pengguna MIOR

princess
Peniaga
Peniaga

Posts : 8
Join date : 2008-09-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Turun berat dgn JDM, Cantik bersama MIOR

Post  Sponsored content Today at 10:17 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum