December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

Latest topics
» Twilight - Chapitre 5 : Revelation 2e Partie DVDRIPiP
Thu Feb 20, 2014 4:06 pm by taimagab

» Juego De Style Bmx Para Xp
Tue Feb 18, 2014 4:35 pm by taimagab

» Hold Your Breath (2012) WEBRip XviD-ViP3R
Sat Feb 15, 2014 4:43 pm by taimagab

» Prosedur pendaftaran peniaga baru
Thu Jul 14, 2011 10:19 am by arnida

» Toys Fisher Price dan Beg Sekolah Disney
Wed Sep 29, 2010 1:17 pm by linaalia

» Yakin Jaya Enterprise: Promosi Bulan Mei 2010 BERMULA !!
Fri Apr 09, 2010 3:20 am by YakinJaya

» Tudung ala ariani...cun2..tip top..latest design..ekslusif..
Sat Feb 20, 2010 3:55 pm by rehan_79

» Dunia Herba....
Thu Aug 20, 2009 3:59 pm by juliaakmal

» selamat berkenalan
Thu Aug 20, 2009 3:40 pm by juliaakmal

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

View previous topic View next topic Go down

GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Tue Aug 05, 2008 8:15 pm

INFO GELANG MAGNETIK EDYMIUM

Gelang Bio- Magnet Edymium :

-Magnet jenis neodymium
-Popular, ditiru oleh banyak syarikat
-Produk diyakini dan digunakan oleh ramai orang dari segenap lapisan masyarakat
-Praktikal dan senang dipakai
-Produk berkesan, demonstrasi boleh dibuat dimana2 (boleh dibuktikan dalam masa 3 saat!)
-Tindak balas penggunaan dapat dirasa dalam jangkamasa singkat
-Boleh diberi kepada sesiapa untuk dicuba
-Diiklankan di Astro dan akhbar2 tempatan
-Juga dikenali sebagai “ Gelang AC Mizal “ dan “Gelang Magnet Ori / Original”

FAKTA GELANG EDYMIUM

E-Dymium Bracelet adalah trombosan saintifik yang unggul dalam bidang terapi magnet, hasil gabungan teknologi magnet dengan fizik moden sains tenaga-bio. Diperbuat dari tanah yang sukar dijumpai, iaitu campuran logam neodymium, besi, boron, nickel dan aluminum, ia dipercayai mengandungi tenaga-bio yang mempunyai ciri-ciri sama seperti medan kuasa semulajadi magnet bumi.

Penciptaan E-Dymium Bracelet adalah untuk memberi kesan tambahan yang kita perolehi dari medan kuasa semulajadi magnet bumi.

Gelang biomagnetik E-Dymium bukan sahaja dicipta sebagai bahan aksesori yang bergaya tetapi di samping itu mempunyai barisan Magnet Neodymium yang terbukti dapat mengembalikan keseimbangan arus elektromagnet di dalam sel-sel darah manusia. Kaedah ini dikenali sebagai "Terapi bio magnetik".

Kebaikan gelang magnetik E-Dymium
? Meneutralkan pH dalam badan
? Melancarkan perjalanan darah
? Meningkatkan oksigen dalam badan
? Mengurangkan kebengkakan (cellular)
? Mempercepatkan proses biologi dalam sistem badan dan mengurangkan kesakitan
? Mengawal kencing manis
? Melegakan kesakitan otot dan sendi
? Meningkatkan tenaga batin

Simptom-simptom yang biasa dihadapi dari pemakai :
? Kebas
? Pening kepala
? Sakit perut
? Susah tidur
? Sakit

( kesemua simptom ini adalah berlainan bagi setiap individu bergantung pada keseriusan jenis penyakit yang dihadapi)

PENAFIAN/AMARAN:
Alat ini telah direka dengan teknologi tinggi khusus untuk tujuan yang diinginkan dan bukan untuk mengesan, mengubati, mencegah atau menyembuhkan sebarang penyakit. Hasilnya mungkin berbeza di antara individu. Tidak disyorkan untuk wanita mengandung dan mereka yang memakai peransang denyut jantung. Jika ragu, rujuk kepada doktor anda sebelum memakai.

Anda berminat untuk memiliki gelang magnet edymium???...ataupun anda juga boleh menjadi pengedar seperti kami...senang sahaja..hanya dengan membeli seutas gelang edymium...secara automatik anda didaftarkan sebagai ahli. Sila PM untuk keterangan lanjut...


Last edited by Admin on Sat Aug 09, 2008 2:38 am; edited 3 times in total

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  namcollection on Fri Aug 08, 2008 3:01 pm

tak der gambar ker?

namcollection
Peniaga
Peniaga

Posts : 6
Join date : 2008-08-06

View user profile

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Sat Aug 09, 2008 1:08 am

Stainless steel


Product Code: DST020B
Length: 223 mm
Width: 12 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST017G
Length: 217 mm
Width: 8 mm
Thickness: 4 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST034G
Length: 215 mm
Width: 7 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST016G
Length: 224 mm
Width: 6 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST054G
Length: 215 mm
Width: 9 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST054S
Length: 215 mm
Width: 9 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 215.00


Product Code: DST252B
Length: 217 mm
Width: 7 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 225.00


Last edited by Admin on Sat Aug 09, 2008 2:04 am; edited 1 time in total

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Sat Aug 09, 2008 1:27 am

Titanium Bracelet

Jenis Titanium amat sesuai untuk mereka yang alah terhadap besi. Jenis Titanium juga amat ringan dipakai.


Product Code: DTT029BM
Length: 216 mm
Width: 10 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Product Code: DTT211G
Length: 221 mm
Width: 8 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Product Code: DTT283G
Length: mm
Width: mm
Thickness: mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Product Code: DTT294G
Length: mm
Width: mm
Thickness: mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Product Code: DTT321B
Length: 233 mm
Width: 11 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Product Code: DTT668S
Length: 213 mm
Width: 8 mm
Thickness: 4 mm
Malaysia Price: MYR 310.00


Last edited by Admin on Sat Aug 09, 2008 2:09 am; edited 1 time in total

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Sat Aug 09, 2008 1:46 am

Tungsten


Product Code: DTG2020
Length: 207 mm
Width: 12 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 1,530.00


Product Code: DTG2002
Length: 195 mm
Width: 8 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 1,410.00


Product Code: DTG2005
Length: 210 mm
Width: 14 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 1,630.00


Product Code: DTG2011
Length: 213 mm
Width: 7 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 1,410.00


Product Code: DTG2017
Length: 208 mm
Width: 8 mm
Thickness: 3 mm
Malaysia Price: MYR 1,410.00

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Sat Aug 09, 2008 2:25 am

Testimoni pengguna gelang magnet Edymium

Nama; MAISYARAH.
Alamat email; xmai_81
Berasal dari; Kuala Lumpur
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Assalamulaikum, (kepada semua Pengguna Produk ini)

saya mulanya tidak percaya juga.....tapi selepas mencubanya sendiri kesanya bukan sahaja baik malah lebih sihat, saya sebelum ini mengelami masalah haid tidak teratur,selalu penat,kerap pening kepala,berdengkur selepas menggunakan produk ini selama 3 bulan kadar kitaran haid saya ok tapi di TAMBAH LEBIH REZEKI dengan berita yang saya tunggu -tunggu selama 4 tahun saya di sah kan doktor hamil setelah mencuba pelbagai cara perubatan...............TAHNIAH! ANDA TELAH MEMILIH PILIHAN YANG TEPAT!!!!! (ITU PUN DENGAN IZIN ALLAH )

Nama; wanieda96.
Alamat email; wanieda96@yahoo.com
Berasal dari; Kelantan
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Saya seorang anggota pasukan keselamatan dan bertugas di negeri Pahang, isteri saya seorang guru, pada hari pertama saya mencuba, saya boleh melipat tumit kaki saya sehingga ke punggung. Sebelum ini saya tak boleh berbuat demikian kerana lutut saya bermasalah, sakit bertahun-tahun lalu akibat bersukan.

Isteri saya pula ada migrain, bila dia cuba edymium migrainnya kini sudah tidak menyerang lagi setelah pakai hampir 3 minggu.

Nama; ZUL.
Alamat email; zul96217@yahoo.com.
Berasal dari; kelantan.
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Tekanan darah saya agak rendah.. belum sampai kena low blood pressure lagi.. selalu tengahari saya selalu ngantuk dan cepat penat. Tapi Alhamdulillah, selepas menggunakan gelang ini .. saya sudah agak cergas dan juga susah mengantuk waktu tgahari.. saya juga belikan pada ibu dan ayah saya . juga turut menjadi agen edymium.

sila YM saya, zul96217@yahoo.com atau emel untuk keterangan lanjut

Nama; Norlida .
Alamat email; sisnoli@yahoo
Alamat rumah / Berasal dari; Johor
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Saya baru menggunakan gelang edymuim selama 4 hari, saya menggunakan gelang edymuim kerana saya selalu kebas-kebas jari, kalau bangun pagi kedua-dua belah tangan kebas sampai nak pegang barang pun tak boleh, sehingga kini masih terasa lagi kebas, tapi lulut saya bila turun tangga dan naik memang berkurang sakitnya, dan badan saya bertenaga tidak merasa letih.

Suami saya pun memakai gelang edymuim juga beliau mengidap kencing manis dia merasakan ada berbeza sebelum dan selepas memakainya. Terima kasih edymuim..

Saya mengesyorkan tuan puan menggunakan produk ini.

Email saya utk maklumat lebih detail...

Nama; Norhayati.
Alamat email; yatie323@yahoo.com
Alamat rumah / Berasal dari; Ipoh, Perak.
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Saya seorang suri rumah sepenuh masa...

Saya menggunakan gelang biomegnet edymium ini selama lebih kurang 2 bulan juga. Alhamdulillah sakit angin saya kini sembuh... Sudah lama saya tidak mengalami sakit yg tiba2 menyucuk nyucuk di bahagian baadan saya..

Saya yakin ini adalah hasil dari pemakaian memakai gelang biomegnet edymium, saya juga bersyukur pada tuhan kerana penyakit saya ini baik dengan izin yg maha kuasa berkat mengguna kan theraphy bio megnet theraphy edymium..

Tuan puan berminat utk menggunakan produk ini.

Sila email saya...


Nama; Faqrul.
Alamat email; fakhruj@proton.com
Alamat rumah / Berasal dari; Shah Alam
Pengakuan / pengalaman anda menggunakan Gelang Edymium Network;

Saya menghidapi penyakit buasir...

Setelah menggunakan gelang biomegnet edymium ini selama lebih kurang 2 bulan. Alhamdulillah kini tidak lagi...

Saya tak pasti samada ia hasil dari memakai gelang biomegnet edymium, saya bersyukur pada tuhan kini penyakit saya lega berbanding semasa belum mengguna edymium megnet theraphy..

Saya mengesyorkan tuan puan menggunakan produk ini.

Email saya utk maklumat lebih detail...

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  jommlm on Fri Aug 15, 2008 1:23 pm

Bagus pakai gelang ni... kesannya memang hebat.. saya dah beli satu titanium RM310. Ringan sikit.Sekarang ni harga dah naik jadi RM320.

jommlm
Admin
Admin

Posts : 8
Join date : 2008-08-14

View user profile http://www.mymagneticbracelet.blogspot.com

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Admin on Fri Aug 29, 2008 1:56 pm

ha'ah...btol tu...Harga utk gelang magnet sudah naik RM10...utk stainless stell dan titanium. utk tungsten juga naik mengikut pada harga dan jenis ada yg naik rm20.
Kepada yang berminat untuk memilikinya boleh lah hubungi saya di talian 016-2055054.

Admin
Admin
Admin

Posts : 26
Join date : 2008-08-04

View user profile http://onlinebiz.forumotion.net

Back to top Go down

Re: GELANG MAGNET EDYMIUM...baik untuk kesihatan!!

Post  Sponsored content Today at 10:16 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum